Vad får man om man... upplösningen

Eh ja. Jag måste bara berätta om hur min morfar reagerade på att hela hans hus blev inrökt med bränd plast. Ni som inte riktigt förstår vad jag menar, läs inlägget nedan. (och ja, det var i min morfars hus hela inscidenten utspelade sig. Riktigt lyckat, eller hur?)

Hur som helst, han ringde mig klockans 18 och skulle prata om den fina lappen jag lämnat, som förklarade varför hans kök luktade så illa.

"Innan jag läst lappen trodde jag att du haft någon cermoni med rökelse eller så".

En cermoni med rökelse.

Jag kan säga att jag började skratta då!

Sedan förklarade jag för honom hur fel allt blivit, och gissa vad? Jag har aldrig hört min morfar skratta så mycket. Aldrig någonsin. Aja, jag är glad att jag kunde ge någon ett gott skratt i alla fall.

Ikväll ska jag och en massa tjejer i klassen ha filmkväll. Vi ska glo på en massa gamla disneyfilmer och bli lite sentimentala, hehe.

Jag hoppas att er kväll blir lika trevlig som min lär bli!


gamla tider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0