My world is white

Idag blev det hemmadag nr 2 för min del. Var hemma igår pga den här förkylningen, och blev hemma idag också. Jag hade säkert kunnat gå till skolan (och om jag gjort det hade jag med all säkerhet gått på säve-festen ikväll med), men jag vaknade 20 minuter innan bussen gick, så jag stannade hemma istället.

Ja vad har man gjort idag då? Inget vettigt, det är en sak som är säker. Dagen började som sagt med att jag försov mig med 40 minuter, sen glömde jag bort att sjukanmäla mig... Jag har inte pluggat någonting, trots att vi har prov imorgon (mycket duktigt gjort!), jag har inte läst någonting i engelskaboken, som ska vara utläst tills måndag och jag har inte skrivit den där fördömda engeslkauppsatsen. Okej, jag har faktiskt spelat lite fiol och varit ute med hästarna, men det är fan inte mycket.

Nå, kvällen får därför tillägnas plugg, plugg och hästar (dom vill nog säkert in i det här snövädret). Och sen, sen när jag är klar med allt detdär, DÅ ska jag unna mig själv lite Pandora Hearts (som börjar bli riktigt spännande nu! Är på kapitel 39), och sen sova. Imorgon är det dags för skola igen, och jag är faktiskt glad över att få ha sovmorgon till 09.30.

Hur har ni haft det idag då?

Peace out

Bea


Kommentarer
Postat av: ida

Ja visst är den fin! :D Man kan ju tävla om en likadan i min blogg fram till på tisdag, hihi.



Jag kan väl en del om bloggdesigner.. har i alla fall gjort min sida själv. :P

vad tänkte du då? :)

kram

2010-01-28 @ 15:42:05
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0