Hej bloggen?

 

Shit. Det är flera månader sedan jag ens gick in på min egen blogg. Det var ännu längre sen jag faktiskt gick in på Blogg.se och skrev ett inlägg. Varför?

Jo.

Sommaren kom i vägen.

Varje höst/vinter har jag startat en blogg. Först var det alwaysbea.blogg.se, och den höll jag igång under de mörka månaderna. Sen kom sommaren och bloggen dog ut. Sen i vintras bestämde jag mig för att börja blogga igen, då med den som jag skriver i just nu. Tyvärr kan jag väl säga att min vilja att blogga försvann någonstans när vårens första strålar började värma upp snön ute.

Nu ligger det ett tjockt snötäcke utomhus, solen har redan gått ner för längesen och jag har tråkigt, och återigen sitter jag här vid datorn och skriver.

Nu vet jag att nästan ingen läser den här bloggen längre, men man kan ju alltid fråga:

Vad har hänt i era liv under det här året? Har allt varit så bra som ni ville att det skulle bli, eller har allt skitit sig?

Jag kan ju säga att jag har levt i en evighetslång bergochdalbana. Visst, det låter klyschigt, men det är svårt att beskriva det på något annat sätt.

Och ja. Det var nog allt för den här gången.

Glad första Advent till er alla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0