... välkomna!

På den här bloggen kommer jag att lägga ut mina noveller och dikter, kanske ett och annat skolarbete också, om det är värt att läsas. Allt som är publicerat här är copyrightskyddat.

Jag vill jättegärna ha konstruktiv kritik och åsikter om det jag skriver, men allt elakt som skrivs tas bort direkt!

De flesta av novellerna jag skriver är Fantasy, så gillar du det har du verkligen hittat rätt! Om du inte gillar det, tja, jag har en del andra noveller som inte är fantasyrelaterade (men dessa har jag på en annan dator.), och vill du hellre läsa någon av dem, låt mig få veta!

I kategoriraden finns alla noveller jag lägger ut här, alltså varje novell har sin egna kategori. Det finns också Dikter och Era Historier. De andra rubrikerna är noveller.

Jag lägger ut början på alla noveller, och så får ni säga vilken ni gillade bäst. De som kommenteras mest blir uppdaterade snabbast.

Om ni läsare vill så kan ni skicka in era färdiga noveller eller dikter till mig,

 [email protected]

Blir eran novell eller dikt publicerad så länkar jag till eran blogg i min länklista!

Detta var i stort allt jag hade att säga till er, eller, juste! Jag ska kanske förklara mitt bloggnamn också. Escribir betyder att skriva på spanska.

Hoppas ni hittar något kul att läsa här inne!

Kramar från Bea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0